ATRAX دردهمین دوره برگزاری خود به موفقیت 10 برابری دست یافت
آتراکس در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع با مشارکت بیش از 196 شرکت از بیش از 20 کشور جهان از جمله روسیه، ایتالیا، انگلیس، اتریش، بلژیک، لهستان، سوئیس، چین، اسپانیا، انگلیس، بلغارستان، عربستان سعودی و ایران انجام شد.
این نمایشگاه میزبان خریدارانی از سراسر جهان بود ، 22،605 بازدید کننده شامل 6.330 متخصص بین المللی از بیش از 62 کشور به ویژه از آلبانی، الجزایر، استرالیا، اتریش، آذربایجان، بلژیک، بلغارستان، چین، مصر، فرانسه، گرجستان، آلمان، یونان، ایران ، عراق، اسرائیل، اردن، قزاقستان، قرقیزستان، لبنان، لیبی، مالت، مولداوی، هلند، فلسطین، رومانی، روسیه، عربستان سعودی، صربستان، سوازیلند، سوئد، تاجیکستان، تونس، اوکراین، بریتانیا، ایالات متحده از این گردهمایی بزرگ در 3 روز نمایشگاه دیدن کردند.
ATRAX فضای کسب و کار نهایی را به مخاطبان خود ارائه داد که به دنبال مشاهده محصولات و خدمات جدید بیش از 480 برند بودند که توسط 196 شرکت ارائه شد و بر این اساس حجم تجارتی بالغ بر 1 میلیارد دلار ایجاد کرد.

ATRAX فرصت بی نظیری را برای ایجاد زیرساخت های عملی برای قراردادهای توزیع کنندگان و نمایندگی های جدید ایجاد کرده است.
مدیران این صنعت از سراسر جهان این شانس را داشتند که با سرمایهگذاران داخلی و خارجی در بهترین پلتفرم تجاری صنعت جاذبهها که آخرین نوآوریها و فناوریهای سطح بالا را به نمایش میگذارد،تعامل کنند و با سرمایهگذاران، پیمانکاران گرد هم آمدند.
ATRAX همچنین از طریق سمینارها و پانلهای مختلف با موضوع تحول دیجیتال و جلوههای متاورس، شهرهای شاد، که همزمان با نمایشگاه با حمایت کامل موسسات حامی مانند REKÇAD - انجمن فعالیتهای تفریحی، TEPEA - همه پارکهای تفریحی، فعالیتهای تفریحی و انجمن جاذبهها, IPAR - انجمن ماجراجویی و زمین های بازی برگزار میشود، بینشهای محتوایی ارائه کرد. ,