تبلور قدرت قابل توجه صنعت بازی و جذابیت های بازی و سرگرمی در نمایشگاه برجسته IAAPA
IAAPA چیست و چه کاری انجام میدهد؟
به انجمن بین المللی شهر بازی ها و مراکز تفریحی IAAPA می گویند که مخفف
International Association of Amusement Parks and Attractions
می باشد. این انجمن در سال 1918 میلادی افتتاح شدهو تاکنون بالغ بر 4300 عضو دارد. از مهمترین اهداف این انجمن جمع آوری تولید کنندگان و فعالان این صنعت در یک مکان و تبادل اطلاعات از اخرین تکنولوژی های روز دنیا در تولید محصولات می باشد.
نمایشگاه سرگرمی IAAPA که در ایالت اورلاندو فلوریدا تاکنون به عنوان یکی از برجسته ترین و پویا ترین نمایشگاه ها بوده است.تاثیر شگرف این نمایشگاه موفقیتی جهانی را برای همه به ارمغان اورده است,بیشتر از 32,900 از صنعتگران حرفه ای از 120 کشور جهان ابداعات جدید را در فضایی به مساحت خالص 558,610 متر مربع کشف کرده اند.
اتفاق 2015 از بزرگترین ها از زمان شروع فعالیت IAAP بین برگزاری 3 نمایشگاه و دومین اتفاق بزرگ اتحادیه می باشد.نمایشگاه و کنفرانس یک هفته ای در تاریخ 16 تا 20 نوامبر(25 الی 29 آبان ) درمرکز نمایشگاهی Orange County در فلوریدا امریکا برگزار شد.
بزرگان صنعت بازی و سرگرمی جهانی با پیش بینی آینده و طرح تجربیات خود در این نمایشگاه گرد هم آمدند که این رهبران شامل: صاحبان صنعت بازی و سرگرمی, رئیسان, مدیران کل بودند. همینطور ادغام نظرات و ایده های مدیران ,طراحان و مبدعان و اعلام محصولات جدید نیزاز دیگر دسستاوردهای این نمایشگاه بود.

امتحان و بررسی تکنولوژی جدید ,بحث و مباحثه درباره موضوعات روز , امتحان غذاها و نوشیدنی ها و همینطور یادگیری برخی اصول از کارشناسان بود. نمایشگاه و کنفرانس IAAPA یکی از بزرگترین نمایشگاه ها و کنفرانس ها با درامد 39.5 میلیارد دلاردر صنعت بازی و سرگرمی می باشد و به بازارهای جدید خدمت می کند. این اتفاق توسط اتحادیه شهربازی ها و جذابیت های بازی و سرگرمی اداره و برگزار می شود.
این نمایشگاه 5 روزه رقم تخمینی 51.3 میلیون دلار را به اقتصاد منطقه اورلاندو وارد می کند.
1-حدود 1,066 شرکت , محصولات نو و جدید خود را بر روی فرشی به مساحت 558,610 متر مربع به نمایش می گذارند.
2-حضور 21,200 خریدار واقعی از سراسر جهان که شامل مجریان شهر بازی ها, پارک های آبی , مراکز سرگرمی خانوادگی, باغ وحش ها, آکواریوم ها, موزه ها, مراکز تفریحی و غیره .. میباشد.
13,400 نفر از 114 برنامه آموزشی که شامل موسسات چند گانه و نشست ها و تالار های گفتمان ,نشست های انتخاباتی و موارد پشت صحنه میباشند در این نمایشگاه حضور یافتند.

موارد آموزشی شامل:
1-حدود 780 نفر از کارشناسان صنعت بازی و سرگرمی در مراسم صبحانه the GM and Owners' شرکت خواهند کرد و در این مراسم مدیر شرکت SeaWorld Parks & Entertainment جناب Joel Manby شرکت خواهند اشت.
2- لذت صرف ناهار با حضور 470 نفراز رهبران این صنعت به همراه سخنرانی مدیر شرکت
Universal Creative at Universal Parks & Resort جناب Mark Woodbury
3- شرکت 1800 نفر در مراسم قبل از افتتاحیه و بازگشایی بخش اداری نمایشگاه و به روز کردن اطلاعات خود در زمینه چگونگی روند نمایشگاه و بازدید از جدیدترین محصولات 2015 از سراسر جهان و محصولاتی که در سال جدید 2016 به بازار می آیند.
4- ملاقات و تعامل 1260 نفر در روزهای آغازین بازگشایی نمایشگاه.
5-شرکت کنندگان چیزی حدود 34 کنفرانس را به منظور پرده برداری از محصولات و ابداعات جدید, سواری های جدید و جذابیت های سرگرمی نو برگزار کردند.
6-شرکت کنندگان در این نمایشگاه مبلغ 150,000دلار را برای کمپین حمایت از کودکان سراسر دنیا از طریق فروش بلیط بازی گلف,موتور سواری,حمایت های شخصی و گروهی و مبلغ 20دلار برای کمپینی که تحت نظارت مشترک 20 ساله IAAPA GKTW’s و میباشد اختصاص دادند.

و در آخر IAAPA از حمایت سخاوتمندانه 54 حامی که در تشکیل نمایشگاه IAAPA نقش بسزایی را داشته اند سپاسگذاری می کند.
ما نیز از همکار عزیزمان خانم نرگس اسلان که برگزار کننده نمایشگاه اترکس ترکیه هستند و این گزارش را برایمان تهیه کردند تشکر می کنیم