پارک فیلم انیمیشن استودیو مالزی رسما معرفی شد.
مالزی قرار است که اولین استودیوی انیمیشن پارک خود را با همکاری بین ساندرسون گروه و شرکت پراک برهاد به ارزش 450 میلیون رینگیت مالزی معادل با138میلیون دلار راه اندازی کند. به مناسبت راه اندازی رسمی پارک , جشنی در ماههای گذشته برگزار شد که با موافقت رسمی توسط دولت ایالتی پراک و وزارت گردشگری مالزی بود.
ایجاد این پارک به افزایش حضور گردشگران به میزان 36 میلیون نفر در سال کمک زیادی خواهد نمود.
" Datuk Aminuddin Md Desa عضو هیئت مدیره ATP و مدیر اجرایی شرکت توسعه ای پراک می گوید: اگر چه پراک، با ارائه ماجراجویی های بی شماری که در جنگل انبوه وجود دارد ، مواد غذایی، تپه های سنگ آهک با شکوه و غارها و آرامش در اقامتگاه های ویژه جزیره این منطقه بیشترین بازدید در مالزی توسط گردشگران داخلی (حداکثر 5.85 میلیون بازدید کننده در سال گذشته ) را به خود اختصاص داده ، اما اکثر گردشگران تمایل به بازدید از این منطقه تنها برای مدتی کوتاه بدون گذراندن شب را دارند.
MAPS با مساحت 52 هکتاری , پتانسیل آن را دارد که به عنوان یکی از مقاصد گردشگری شناخته شود که ماجراجویی ان در سطح کلاس جهانی می باشد و شامل بیش از 40 مدل تفریحات سواری و جاذبه های تفریحی و همچنین کسانی که به دنبال تجربه غذایی جدید می باشند می توانند انرا تجربه کنند .پراک قرار است تا در پایان سال آینده باز شود ودارای 6 منطقه مختلف مانند یک محیط فانتزی که بر پایه شخصیت های کارتونی شکل گرفته و شامل میدان انیمیشن، جنگل فانتزی ، اجراهای زنده، منطقه فضایی ، کارهای رویایی و منطقه کنار دریاچه می باشد.
یک منطقه اختصاص داده شده به زندگی اشخاص معروف دریم کلاسیک مانند آقای پیبادی و شرمن، کاسپر روح دوستانه همراه با دیگران از جمله کرودس و مگامایند .
دیگر شخصیت های انیمیشنی به طور خاص برای پارک های برخی مناطق اضافه خواهد شد که توسط بهترین استعدادهای خلاق از استرالیا و آسیا ایجاد می شوند.
MAPS برای اولین بار مکانی برای نمایش " پخش زنده " شیرین کاری با اتومبیل می باشد که این پارک موضوعی در مالزی با پخش این برنامه در سراسر پارک و در اینترنت هیجان را به ارمغان می آورد.
" آقای استیو A. ساندرسون ، مدیر ATP و مدیر عامل شرکت گروه ساندرسون می گوید:" برای آسایش و راحتی بازدید کننده ها اکثر مکانها به صورت سرپوشیده می باشد . سیستم های تهویه مطبوع محافظ مهمانان به منظور دوری از آب و هوای گرم و شرجی مالزی است .
برنامه های آینده در فاز 2 MAPS- شامل راه اندازی هتل ها، آپارتمانهای دارای سرویس کامل ، پارک آبی و مراکز خرید می باشد
با هدف دستیابی به 1.4 میلیون بازدید کننده ( 80٪ داخلی، 20 ٪ بین المللی ) در سال اول بعد از راه اندازی ، MAPS قرار است به گردشگران سراسر جهان یک تجربه مهمان نوازی دوستانه را ارائه کند.
منبع : تمپارک پست
ترجمه: س- دوستدار